Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Wil je je energiecontract annuleren of opzeggen?

Laten we eerst even praten

Hoe kunnen we je helpen?

We vinden het jammer dat je erover denkt om je contract bij DELTA Energie te stoppen. Als Zeeuwse energieleverancier zijn we trots op onze klanten en doen we er alles aan om je goed te helpen. Misschien kunnen we samen een oplossing vinden voor je situatie?

Waarom klanten toch vaak bij ons blijven:

  1. Persoonlijke service: onze klantenservice staat voor je klaar met echt advies
  2. Lokale betrokkenheid: we kennen de regio en zijn dichtbij je
  3. Duurzame keuzes: van Puur Zeeuws Groen tot MixGroen Gas
  4. Handige extra's voor klanten: zoals een eigen MijnDELTA omgeving voor eenvoudig beheer en onze app
  5. Extra voordeel: Duurzame DELTA Deals korting op duurzame producten en profiteren van korting via het Voordeelmaatjes programma

Niet tevreden of heb je vragen?

Voordat je besluit om op te zeggen, neem even contact met ons op. Misschien is er iets waar we je mee kunnen helpen:

  • Vind je je termijnbedrag te hoog?
  • Ben je verhuisd?
  • Heb je moeite met betalen?
  • Wil je overstappen naar een ander energieproduct?

We zoeken graag samen met je naar een passende oplossing voor jouw situatie. De collega's van onze klantenservice staan klaar voor jou.

Toch zeker dat je wilt stoppen?

Wanneer je een contract hebt afgesloten heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kun je je contract op verschillende manieren annuleren:

Je contract annuleren of opzeggen

Je kunt de overeenkomst schriftelijk of telefonisch annuleren.

Schriftelijk
Stuur je brief binnen 14 dagen naar:
DELTA Energie B.V.
T.a.v. afdeling Klantenservice
Postbus 5048
4330 KA MIDDELBURG

E-mail
Stuur je e-mail binnen 14 dagen naar info@deltaenergie.nl

Telefonisch
Onze klantenservice is te bereiken via 0118 - 22 55 00 (normaal tarief) op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Social media
Via de social media kanalen zijn we bereikbaar van 08:00 -18:00

Vergoeding
Als je tijdens de bedenktijd elektriciteit en gas hebt afgenomen van DELTA, dan ben je voor de geleverde energie de overeengekomen vergoeding verschuldigd.

Wil je je energieovereenkomst beëindigen? Dit kan telefonisch of schriftelijk.

Telefonisch
Onze Klantenservice is te bereiken via 0118 - 22 55 00 op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Social media
Via de social media kanalen zijn we bereikbaar van 08:00 -18:00

Schriftelijk
DELTA Energie B.V.
T.a.v. afdeling Klantenservice
Postbus 5048
4330 KA MIDDELBURG

E-mail
Je kunt een e-mail sturen naar info@deltaenergie.nl

Vergoeding

Je hebt een opzegtermijn van 30 dagen. Meer informatie vind je in de algemene leveringsvoorwaarden 2017. Bij voortijdige beëindiging van je overeenkomst voor bepaalde tijd ben je een opzegvergoeding verschuldigd zoals vermeld in de productvoorwaarden die bij je contract horen.

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice staat voor je klaar. We helpen je graag met al je vragen over je contract, facturen of andere zaken. Samen vinden we vast een oplossing die bij jou past.

Bel ons op 0118- 22 55 00, stuur een e-mail naar info@deltaenergie.nl of stel je vraag aan onze chatbot Dina.

We hopen we dat je bij ons blijft, maar respecteren natuurlijk je keuze als je toch besluit te vertrekken.