Als je geen verbruiksoverzicht krijgt, is er waarschijnlijk een technische storing waardoor wij je slimme meter tijdelijk niet kunnen uitlezen. En dan kunnen we natuurlijk ook geen verbruiksoverzicht aanmaken. Als er inderdaad een technische storing is, dan krijg je hiervan bericht via de post of per e-mail. Deze storing heeft verder geen invloed op je verbruik of de jaarnota.
Een verbruiksoverzicht wordt verstuurd nadat de eerste volledige kalendermaand is verstreken.
Krijg je bijvoorbeeld een slimme meter per 15 augustus, dan volgt het eerste verbruiksoverzicht
eind oktober over de maand september.
Op onze website vind je meer
uitleg over het verbruiksoverzicht.
Neem een kijkje in MijnDELTAIn
MijnDELTA vind je het verbruiksoverzicht onder
Mijn verbruiksgegevens. Bovenaan de pagina tonen we grafieken met je verbruik (als we al voldoende verbruiksgegevens van je hebben). Daaronder vind je de verbruiksoverzichten. Je kunt maar liefst 26 maanden terug kijken. Daar zie je ook of wij wel de juiste contactgegevens van je hebben. Klopt er iets niet meer, dan kun je zelf ter plekke je gegevens aanpassen.