Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Zoekresultaten

We hebben de volgende resultaten gevonden

Gevonden vragen en antwoorden

In samenwerking met Vattenfall InCharge biedt DELTA de mogelijkheid om laadpunten te plaatsen bij/voor bedrijven. Informatie hierover vind je op onze laadpalen pagina.

Heb je groene stroom en/of (groen) gas bij ons? Dan krijg je korting als je via DELTA een laadpaal koopt. Dat zijn de Duurzame DELTA Deals! .




Het allerliefst willen we natuurlijk zélf zo snel mogelijk je eventuele klachten oplossen. Maar helaas komt het toch wel eens voor dat we het niet eens worden over een passende oplossing. In dat geval kun je naar een onafhankelijke geschillencommissie.
Heb je een klacht over onze dienstverlening of onze producten? Wij staan open voor jouw probleem en proberen dat zo goed mogelijk op te lossen. Je kunt je klacht op verschillende manieren indienen:

  • Telefonisch
  • Per e-mail
  • Per brief

Zodra je een klacht hebt ingediend, gaan we ermee aan de slag. We beloven dat we binnen 10 werkdagen inhoudelijk op je klacht reageren. 

Hoe dan ook nemen we je klacht zeer serieus en bekijken we de kwestie zorgvuldig om samen met jou tot een passende oplossing te komen.
​​​​​Hierover kun je het beste contact opnemen met je netbeheerder. Weet je niet wie je netbeheerder is? Op eancodeboek.nlzoek je dat eenvoudig op. We raden je aan om contact op te nemen met je netbeheerder als je vragen hebt over:
  • Een monteur
  • Werkzaamheden
  • Voorrijkosten
  • Schade na storing
  • Schade na werkzaamheden

Hyperlinks
Jazeker, je kunt ook met een buitenlands rekeningnummer gewoon via automatische incasso betalen. Vul tijdens je aanmelding je volledig IBAN-nummer in, dan komt het helemaal in orde. Ben je al klant en wil je je rekeningnummer aanpassen naar een buitenlands rekeningnummer? Zorg dat je in MijnDELTA je volledig IBAN-nummer invult.

Hyperlinks
Inloggen MijnDELTA
Nee, dat is bij ons niet mogelijk. We hebben vaste incassomomenten voor al onze klanten, dus je kunt niet zelf een datum kiezen.
Steeds meer klanten kiezen voor het gemak van automatische incasso. Wil jij dat ook? Je regelt het eenvoudig zelf in MijnDELTA.


Nóg sneller internet voor energie-klanten!
Combineren is profiteren bij DELTA. Want als je internet én energie bij ons afneemt, bieden wij je gratis nóg sneller internet*! Je profiteert dus niet alleen van onze voordelige tarieven voor stroom en gas, maar kunt ook nog eens razendsnel surfen, downloaden en streamen. Ideaal voor wie van muziek, films en games houdt! Kijk voor je nieuwe snelheid en de voorwaarden op onze Combineer & Profiteer pagina.

Automatisch sneller internet
Zolang je DELTA internetabonnement en je energie-aansluiting(en) op één adres staan, krijg je daar automatisch sneller internet. Je hoeft zelf niks te doen!

* alleen beschikbaar bij internet via de coax-kabel, dus niet via glasvezel

Hyperlink
Combineer & Profiteer
Stuur ons een WhatsApp bericht
Je kunt je vraag aan ons stellen door ons een bericht via WhatsApp te sturen op 0118 – 22 55 00. Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 staan onze medewerkers je graag te woord.

Stel je vraag online
Je kunt onze webcare medewerkers ‘live’ vragen stellen van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur op Facebook of Twitter.

Bel onze klantenservice
Wij zijn telefonisch bereikbaar op 0118 – 22 55 00, van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur. Hou je klantnummer bij de hand, dan kunnen we je sneller helpen. Vanuit het buitenland zijn wij bereikbaar op 0031 118 – 22 55 00.

Het telefoonnummer van onze zakelijke klantenservice is 0118 – 22 66 00. Vanuit het buitenland is dit 0031 118 – 22 66 00.

Schrijf ons een bericht of brief
  • E-mail - mail je vragen of opmerkingen naar info@deltaenergie.nl
  • Post - Wil je een brief schrijven? Stuur hem naar:
    DELTA Energie
    Postbus 5048
    4330 KA Middelburg.

Vergeet niet je klantnummer te vermelden, zodat wij al onze correspondentie en conversaties makkelijk kunnen terug zoeken.

Hyperlinks
WhatsApp
Facebook
Twitter
Klantenservice
Huur je een cv-ketel bij DELTA?
Als de overeenkomst voor 2014 is gestart, wordt de cv-ketel jaarlijks onderhouden. Heb je een contract vanaf 2014, dan vindt het onderhoud een keer per twee of drie jaar plaats.

Heb je een DELTA onderhoudscontract voor je eigen cv-ketel?
Bij overeenkomsten met een startdatum voor 2014 wordt de cv-ketel jaarlijks onderhouden. Heb je een contract vanaf 2014, dan vindt het onderhoud een keer per twee jaar plaats.

Het onderhoud voor DELTA-klanten met een huur- of onderhoudscontract is in handen van onze partner Saman Groep. Wil je weten wanneer er onderhoud aan jouw cv-ketel wordt uitgevoerd? Bel ze via 085 - 62 03 100.
DELTA gaat klanten de komende jaren helpen bij CO2-neutraal en duurzaam leven. Onze stroom is al volledig groen, dus de introductie van Groen Gas is een belangrijke vervolgstap.

Om DELTA Groen Gas betaalbaar te houden, bestaat het op dit moment voor slechts circa 2% uit biogas. De rest van DELTA Groen Gas bestaat uit CO2-gecompenseerd gas. Dat is ‘normaal’ gas waarvan we de CO2-uitstoot compenseren. We streven ernaar in de komende jaren meer biogas toe te voegen aan DELTA Groen Gas. Daarmee wordt DELTA Groen Gas steeds ‘groener’.

Op onze website vind je meer informatie over de samenstelling van onze producten. 
Om onze klanten te helpen met het zetten van stappen naar een duurzamer leven bieden wij DELTA MixGroen Gas aan. Dit is een mix van 2% groen gas en 98% CO2-gecompenseerd aardgas.

CO2-gecompenseerd aardgas
CO2-gecompenseerd aardgas is aardgas waarvan de CO2-uitstoot gecompenseerd wordt. Waar aan de ene kant CO2 vrijkomt tijdens de verbranding van aardgas, wordt er op een andere plek voor gezorgd dat er CO2 uit de lucht wordt onttrokken door bijvoorbeeld het beschermen en planten van bomen óf investeringen in duurzame energieprojecten.

Zeeuwse natuurprojecten en bomen planten
Met DELTA MixGroen Gas lever je ook een bijdrage aan de Zeeuwse natuur. Voor iedere 1.000 kuub DELTA MixGroen Gas die je verbruikt gaat namelijk vijf euro naar diverse Zeeuwse natuurprojecten. Daarvoor werken we samen met vier belangrijke Zeeuwse natuurorganisaties. Ook planten we voor ieder nieuw of verlengd contract van DELTA MixGroen Gas een boom in Zeeland.

Aanmelden
Ben je nog geen klant bij DELTA? Meld je aan via deltaenergie.nl/mixgroengas. Ben je een zakelijke klant? Ga dan naar onze zakelijke website.
 
Ben je al klant bij DELTA, en heb je DELTA Puur Zeeuws Groen? Als je bij het verlengen van je contract weer voor DELTA Puur Zeeuws Groen kiest, krijg je automatisch DELTA MixGroen Gas.

Meer informatie
Kijk voor meer informatie over DELTA MixGroen Gas op onze website.