Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Zoekresultaten

We hebben de volgende resultaten gevonden

Gevonden vragen en antwoorden

Bij DELTA kun je een cv-ketel huren of kopen. Kijk voor meer informatie op onze cv-ketelpagina.

Heb je groene stroom en/of (groen) gas bij ons? Dan krijg je tot 2,50 euro korting op de maandelijkse huurprijs of 50 euro korting op de aanschafprijs als je via DELTA een cv-ketel huurt of koopt bij Saman Groep. Dat zijn de Duurzame DELTA Deals


 
Drie maanden voor afloop van het huurcontract krijg je een speciaal aanbod voor een nieuw huurcontract, met een splinternieuwe en zuinigere cv-ketel of hybride warmtepomp. Er wordt door onze partner Saman Groep contact met je opgenomen voor een vrijblijvende offerte.

Als je na afloop van je huurperiode geen actie onderneemt, wordt je huidige cv-ketel kort na afloop van het huidige huurcontract door Saman Groep opgehaald. Je cv-ketel is namelijk eigendom van DELTA. Voorkom dus dat je zonder verwarming komt te zitten en maak gebruik van ons aantrekkelijke, nieuwe huuraanbod.
Via DELTA kun je een cv-ketel huren of kopen. Kijk voor meer informatie op onze cv-ketelpagina.

Heb je groene stroom en/of (groen) gas bij ons? Dan krijg je tot 2,50 euro korting op de maandelijkse huurprijs of 50 euro korting op de aanschafprijs als je via DELTA een cv-ketel huurt of koopt bij Saman Groep. Dat zijn de Duurzame DELTA Deals!.  


 
Op de website bieden wij de nieuwste cv-ketels aan. Heb je een oudere cv-ketel, dan was bij aanvang van je overeenkomst de aanschafwaarde van de cv-ketel hoger, waardoor het huurbedrag automatisch ook hoger is. Daarnaast kan er een verschil zijn in de onderhoudsfrequentie.
De looptijd van onze huurcontracten is afhankelijk van de startdatum van je overeenkomst.

  • Is je contract van vóór 1 september 2013, dan geldt een looptijd van 15 jaar 
  • Contracten afgesloten op of na 1 september 2013 hebben een looptijd van 12 jaar
Huur je een cv-ketel bij DELTA?
Als de overeenkomst voor 2014 is gestart, wordt de cv-ketel jaarlijks onderhouden. Heb je een contract vanaf 2014, dan vindt het onderhoud een keer per twee of drie jaar plaats.

Heb je een DELTA onderhoudscontract voor je eigen cv-ketel?
Bij overeenkomsten met een startdatum voor 2014 wordt de cv-ketel jaarlijks onderhouden. Heb je een contract vanaf 2014, dan vindt het onderhoud een keer per twee jaar plaats.

Het onderhoud voor DELTA-klanten met een huur- of onderhoudscontract is in handen van onze partner Saman Groep. Wil je weten wanneer er onderhoud aan jouw cv-ketel wordt uitgevoerd? Bel ze via 085 - 62 03 100.
Je hebt bij DELTA keuze uit twee verschillende onderhoudsabonnementen voor je cv-ketel: 
  • BasisService: je betaalt alleen voor reparaties en onderdelen
  • TotaalService: het abonnement is inclusief reparaties en onderdelen (hiervoor moet je cv-ketel jonger zijn dan 9 jaar)

Kijk voor meer informatie, prijzen en leveringsvoorwaarden op onze onderhoudspagina. Hier kun je ook het onderhoudsabonnement aanvragen.

Huur je een cv-ketel via DELTA? Dan is twee- of driejaarlijks onderhoud al inbegrepen. 
Huur je je cv-ketel bij DELTA of heb je een onderhoudsabonnement bij ons? Bel Saman Groep via telefoonnummer 085 - 62 03 100. Zij verzorgen onze 24/7 storingsservice en helpen je direct verder.
Bij een verhuizing zijn er twee opties:

1. De nieuwe bewoner neemt het huurcontract over
Als je bij ons meldt dat je gaat verhuizen, sturen we je een overnameformulier. Jij laat de nieuwe bewoner het formulier invullen en ondertekenen en stuurt het naar ons. Zodra wij het ondertekende formulier binnen hebben, wordt de huurovereenkomst overgezet naar de nieuwe bewoner.

2. Je koopt het huurcontract af
Wil je het huurcontract afkopen? Vraag bij ons het afkoopbedrag op. Ben je akkoord met het bedrag? Dan sturen we de nota op. Als deze betaald is, is de cv-ketel jouw eigendom. Je kunt de ketel meenemen of doorverkopen aan de nieuwe bewoner.
Het onderhoudsabonnement is gekoppeld aan de cv-ketel op een bepaald adres. Het loopt af op de datum dat je verhuist. Wel kun je natuurlijk op je volgende adres een nieuw abonnement afsluiten. Meer informatie hierover vind je op onze pagina over onderhoudsabonnementen.

Automatische incasso met buitenlands rekeningnummer  
Je kunt betalen via automatische incasso met een buitenlands rekeningnummer. Vul tijdens je aanmelding je volledige IBAN rekeningnummer in. Ben je al klant? Pas dan je rekeningnummer aan in MijnDELTA
 

Automatische incassodatum wijzigen  
Het is niet mogelijk om de incassodatum te wijzigen. Wij hebben vaste incassomomenten. 
 

Betaalwijze aanpassen 
Je kunt je betaalwijze aanpassen via MijnDELTA. 
 

Nota's en automatische incasso 
Nota's worden rond de 28e van de maand automatisch geïncasseerd.  
 

Verhuizen en automatische incasso  
Bij verhuizing blijft de bestaande machtiging geldig. Controleer of je de betaalwijze wilt behouden. 
 

Betaallink en energienota 
Er is een betaallink in je energienota. Klik op de knop 'betaal' om direct te betalen. Ontvang je de nota per post? Gebruik dan de QR-code. 
 
De betaallink is geldig tot de vervaldatum (meestal 14 dagen). Na vervaldatum kun je niet opnieuw een betaallink aanvragen. Wacht op de herinnering voor een nieuwe link of maak het bedrag handmatig over met je klantnummer als referentie. 
 

Betaling en verwerkingstijd 
Je betaling is binnen drie werkdagen verwerkt. Controleer je nota’s en betalingen in MijnDELTA.  
 
Als de betaling na drie werkdagen nog niet is verwerkt, neem contact op met ons en geef het bedrag, de datum van afschrijving, de omschrijving en het banknummer door. 

Ons rekeningnummer is NL86INGB0007148148. Stuur eventueel een betalingsbewijs naar incasso@deltaenergie.nl
 

Wanneer er op jouw energiecontract een loyaliteitskorting van toepassing is, heb je pas recht op deze korting aan het einde van de contractduur, dus bij het voltooien van de overeengekomen contractperiode. Bij een contract voor 1 jaar wordt de korting aan het eind van het contractjaar verrekend op je jaarnota. Bij een contract voor 3 jaar wordt de korting in drie gelijke delen aan het eind van elk contractjaar bij wijze van voorschot verrekend op de jaarnota.

Heb je je jaarnota al ontvangen, maar is het contractjaar nog niet voorbij? Dan ontvang je de korting via een eenmalige creditnota. We maken het bedrag over naar het rekeningnummer dat bij ons bekend is. 

Ontvang je een loyaliteitskorting vanwege een contractverlenging? Dan wordt deze binnen twee maanden na start van het nieuwe contract uitbetaald via een eenmalige creditnota.

Je hebt geen recht op de loyaliteitskorting als het contract voortijdig wordt beëindigd of als er op het moment van uitkeren sprake is van een betalingsachterstand.

In het geval dat je het contract eerder beëindigt dan afgesproken, hebben wij het recht om reeds uitgekeerde loyaliteitskortingen terug te vorderen en toekomstig uit te betalen loyaliteitskortingen in te houden.