MijnDELTA
Waarom is jouw feedback zo belangrijk voor ons? Omdat we samen met jou willen bouwen aan een betere dienstverlening. Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen we begrijpen wat beter kan en blijven we als energieleverancier innoveren. Dit maakt onze service persoonlijker, betrouwbaarder en past beter bij wat jij nodig hebt. En dat vinden we bij DELTA Energie essentieel. Jouw mening telt!
We willen dat het gemakkelijk is om jouw mening met ons te delen. Daarom verzamelen we op verschillende manieren feedback, bijvoorbeeld:
Door al deze waardevolle inzichten samen te brengen, krijgen we een goed beeld van wat belangrijk is voor onze klanten.
De feedback die we ontvingen:
Klanten gaven aan dat ze bij de start van hun energiecontract een welkomstmoment misten en graag meer informatie wilden over de mogelijkheden bij DELTA Energie.
Wat we verbeterden:
We hebben een welkomstmail toegevoegd op de dag dat het contract ingaat. In deze mail informeren we klanten over inzicht in hun verbruik en handige diensten zoals MijnDELTA en onze Duurzame DELTA Deals.
De feedback die we kregen:
Naast onze Duurzame DELTA Deals, waarmee klanten korting krijgen op grote verduurzamingsoplossingen zoals isolatie, zonnepanelen en warmtepompen, was er behoefte aan een breder aanbod van verduurzamingsproducten.
Wat we verbeterden:
We hebben de DELTA Energie Shop gelanceerd! Hier kunnen klanten eenvoudig energiebesparende producten – van ledlampen tot radiatorfolie – aanschaffen met een mooie korting via MijnDELTA. Zo maken we verduurzaming voor iedereen toegankelijk, of je nu klein begint of al grotere stappen hebt gezet.
Heb je zelf nog ideeën, tips of verbeterpunten? We horen het graag! Jouw mening is voor ons ontzettend waardevol. Vul het contactformulier hiernaast in. We nemen binnen vijf werkdagen contact met je op.
Zo help jij ons om onze service en producten te verbeteren.
"We nemen klantfeedback serieus en hebben al veel zaken voor onze klanten kunnen verbeteren.
Ontzettend bedankt dat ook jij de moeite wil nemen om ons van feedback te voorzien.
Op deze manier kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren. ".
- Bram Drewes - CEO DELTA Energie