Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Zoekresultaten

We hebben de volgende resultaten gevonden

Gevonden vragen en antwoorden

Dit kan gebeuren als we nota’s hebben moeten corrigeren. Of als je een eenmalige nota van ons ontvangt, bijvoorbeeld een afkoopsom van een cv-ketel. Hiervoor sturen we je altijd een nota.
Automatische incasso met buitenlands rekeningnummer  
Je kunt betalen via automatische incasso met een buitenlands rekeningnummer. Vul tijdens je aanmelding je volledige IBAN rekeningnummer in. Ben je al klant? Pas dan je rekeningnummer aan in MijnDELTA
 

Automatische incassodatum wijzigen  
Het is niet mogelijk om de incassodatum te wijzigen. Wij hebben vaste incassomomenten. 
 

Betaalwijze aanpassen 
Je kunt je betaalwijze aanpassen via MijnDELTA. 
 

Nota's en automatische incasso 
Nota's worden rond de 28e van de maand automatisch geïncasseerd.  
 

Verhuizen en automatische incasso  
Bij verhuizing blijft de bestaande machtiging geldig. Controleer of je de betaalwijze wilt behouden. 
 

Betaallink en energienota 
Er is een betaallink in je energienota. Klik op de knop 'betaal' om direct te betalen. Ontvang je de nota per post? Gebruik dan de QR-code. 
 
De betaallink is geldig tot de vervaldatum (meestal 14 dagen). Na vervaldatum kun je niet opnieuw een betaallink aanvragen. Wacht op de herinnering voor een nieuwe link of maak het bedrag handmatig over met je klantnummer als referentie. 
 

Betaling en verwerkingstijd 
Je betaling is binnen drie werkdagen verwerkt. Controleer je nota’s en betalingen in MijnDELTA.  
 
Als de betaling na drie werkdagen nog niet is verwerkt, neem contact op met ons en geef het bedrag, de datum van afschrijving, de omschrijving en het banknummer door. 

Ons rekeningnummer is NL86INGB0007148148. Stuur eventueel een betalingsbewijs naar incasso@deltaenergie.nl