Onze website werkt niet optimaal in Internet Explorer, deze browser wordt niet meer onderhouden door Microsoft. Wij raden een moderne browser aan zoals Edge, Chrome, Firefox of Safari.

Zoekresultaten

We hebben de volgende resultaten gevonden

Gevonden vragen en antwoorden

Jazeker, je kunt ook met een buitenlands rekeningnummer gewoon via automatische incasso betalen. Vul tijdens je aanmelding je volledig IBAN-nummer in, dan komt het helemaal in orde. Ben je al klant en wil je je rekeningnummer aanpassen naar een buitenlands rekeningnummer? Zorg dat je in MijnDELTA je volledig IBAN-nummer invult.

Hyperlinks
Inloggen MijnDELTA
Dit kan gebeuren als we nota’s hebben moeten corrigeren. Of als je een eenmalige nota van ons ontvangt, bijvoorbeeld een afkoopsom van een cv-ketel. Hiervoor sturen we je altijd een nota.
Als er iets mis gaat met de automatische afschrijving, sturen we je binnen een week een herinnering. Je kunt dan op verschillende manieren alsnog betalen:

• klik op de betaallink in de herinneringsmail óf scan de QR-code op de brief
• betaal via internetbankieren
• geef de bank telefonisch een opdracht
• overschrijvingsformulier

Als je 14 dagen na de herinnering nog niet betaald hebt, sturen we je een aanmaning. Helaas moeten we hiervoor kosten doorberekenen, dus het is beter om het niet zo ver te laten komen.

Je kunt de eventuele herinnering of aanmaning ook in MijnDELTA bekijken.

Hyperlinks
MijnDELTA
Nee, dat is bij ons niet mogelijk. We hebben vaste incassomomenten voor al onze klanten, dus je kunt niet zelf een datum kiezen.
Wij incasseren je energienota altijd rond de 28e van de maand.